Park otevřel kluziště 12. listopadu jako novinku. Ve 250 metrů dlouhém okruhu bylo zamraženo asi 25 druhů ryb, přičemž některé byly uspořádány do tvaru šipky nebo třeba nápisu „HELLO“.

Jenže ihned po otevření si lidé začali stěžovat, že je to neetické a nevkusné, takže park kluziště v neděli zavřel, uvedla agentura AP. Led teď nechají roztát, což může trvat i týden, a pak ryby, které už byly zakoupeny na trhu mrtvé, pohřbí.

„Udělali z jídla hračku v místě, kam si chodí děti hrát,“ zněla jedna z mnoha negativních reakcí na facebookové stránce Space Worldu. V jiném komentáři se kluziště dočkalo označení „japonská ostuda“.

Generální manažer parku Tošimi Takeda řekl, že úmyslem bylo, aby se lidé během zábavy také naučili něco o rybách.

„Chtěli jsme, aby si návštěvníci vyzkoušeli bruslení na moři, ale po kritice jsme se rozhodli, že už atrakci nemůžeme nadále provozovat,“ uvedl Takeda.