Most se skládá ze dvou ocelových polovin oblouku. Každá byla postavena na jednom vrcholu svahu kaňonu.

„Shromáždili jsme ocelové poloviny oblouků na svahy kaňonu. Když jsme je dostali do určité výšky, mohli jsme ty dvě poloviny spojit dohromady. Potom jsme rámec svařili,“ řekl pro Reuters generální manažer inženýrství Xie Shoujie.

Jakmile bude svařena poslední vertikální ocelová tyč, začnou se svařovat šikmé ocelové tyče, což zformuje trojúhelník, který podepře veškerý tlak. Taková struktura je podle manažera velmi stabilní.

„Po spojení vyplníme betonem osm trubic v obloukových polovinách. Jakmile to dosáhne určité síly, budeme pokračovat mimo stavbu. Nainstalujeme osm pilířů na oblouk. Jakmile bude tato instalace hotová, budeme moci vybudovat vrchol mostu,“ řekl projektový manažer Tian Daqian.

Most je součástí železnice Dali-Ruili v jihozápadní čínské provincii Yunnan. Most by měl být hotov v roce 2018.