Spot získal v Nizozemsku cenu za nejlepší reklamu. Zachycuje vojáka, který leží po bitvě na zemi a o kus dál spatří mrtvou dívku. Jeho kolega se ho snaží uklidnit a najednou mu začne olizovat tvář.

V tu chvíli se scéna střihem přesune do ložnice, kde ten samý voják prožívá noční můru. Tvář mu ve skutečnosti olizuje pes, který ho tak chce utěšit. Poté ještě rozsvítí světlo. Mottem reklamy je, že psi nepomáhají jen lidem, kteří nevidí, ale i těm, kteří toho viděli až příliš.

„Pes pro veterány pomáhá lidem s posttraumatickou stresovou poruchou zvládat problémy, kterým čelí v každodenním životě. Například když znovu prožívají nepříjemnou zkušenost nebo mají noční můru, může je probudit a uklidnit pes,“ citoval server MailOnline Petera Van Der Heijdena z nizozemské Nadace vodících psů.

„Vytvořili jsme tuhle reklamu, abychom ukázali, že nadace dělá víc než jen zajišťování vodících psů pro nevidomé,“ dodal Niels Westra, který se podílel na tvorbě reklamy.