Britská společnost Network Rail vyrukovala s digitální a billboardovou kampaní, jejímž cílem je upozornit cestující na možná nebezpečí související s neopatrným chováním na vlakových nádražích.

Důvodem k tomuto kroku byla alarmující statistika. V roce 2012 se podle ní na železničních stanicích zranilo více než 1600 lidí. Smutné celkové skóre je jedno úmrtí, 51 zlomenin, 19 vykloubení nebo vyvrknutí, pět otřesů mozku a stovky modřin a odřenin. Leeds, London Paddington a London Liverpool Street jsou stanice s nejvyšším počtem uklouznutí, zakopnutí a pádů.

Nezřídka se incidenty stávají těm, kteří se po prohýřeném večeru vracejí domů, a o střízlivosti u nich nemůže být řeč.

Náměstek policejního ředitele britské dopravní policie Paul Crowther se vyjádřil následovně: "Pití alkoholu je velmi nebezpečným narušitelem koordinace pohybu a schopnosti orientace, a proto také jednou z nejčastějších příčin nehod. Lidé by se měli v pití hlídat a vyhnout se tak ohrožování sebe i svého okolí. Doufáme, že kampaň pomůže snížit dosavadní počet osob, které se ročně na vlakových nástupištích zraní.“