„BW1 je prototyp, náš první. Dostane vás všude, kam chcete jet. Přes písek, vodu, zkratky v lese. Vidím, že se lidé hodně dívají, smějí se a pak poznají, jak je vznášedlo ve skutečnosti účinné. Myslím, že by se kvůli tomu mohlo zapojit víc lidí. Budou to chtít řídit, a ne hrát golf, ale tak jsem začínal i já. Až pak se mi dostal do cesty golf,“ popisoval Watson vznášedlo.

„Největší výhodou vznášedla je, že na povrch vyvíjí třiatřicetkrát menší tlak než lidská noha,“ zdůrazňoval Chris Fitzgerald, prezident společnosti Neoteric Hovercraft, která vznášedlo vyrobila.

Vtip to nebyl

Video se objevilo 2. dubna a mnoho lidí si myslelo, že se jedná o vtip. Magazín BusinessWeek ale uvedl, že spíše než o vylepšování golfových vozíků jde o propagaci Watsona, o kterou se postaral jeho sponzor, firma Oakley. Ta chtěla vytvořit virální video, jež by zviditelnilo jejího nového klienta.

„Bubba byl z tohoto nápadu nadšený. Je to něco, co miluje. Byl jako dítě, které dostalo svou první hračku,“ uvedl pro BusinessWeek Nathan Strange, šéf golfového marketingu v Oakley.

Dojde k výrobě?

Klip byl hojně sdílen na sociálních sítích, nasbíral milióny zhlédnutí a o Watsonovi se začalo mluvit více než kdy předtím. Úspěch stylového vozítka, které najednou každý chce, ale šéfy Oakley zaskočil, s výrobou totiž nepočítali.

Mluvčí společnosti Neoteric Hovercraft Filip Przybysz uvedl, že firma měla po zveřejnění videa stovky telefonátů s dotazem na vznášedlo a eviduje 150 vážných zájemců. Na základě tohoto zájmu jsou nakloněni sériové výrobě. Možná tak dojde k menší revoluci na greenech.