Hlavní obsah

Cestující na londýnském letišti vytrhl z nudy originální výstup orchestru

Novinky, Markéta Klánská

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Londýn

Letiště nebývá pro většinu lidé synonymem pro pohodu, ale spíše pro dlouhé čekání a nepříjemné kontroly. Právě proto se britské aerolinky rozhodly cestujícím zpříjemnit pobyt v londýnské letištní hale tím, že pozvaly symfonický orchestr. Jednotliví hudebníci se postupně rozestavěli přímo mezi překvapené cestující. Originální video, které vzniklo v rámci kampaně, zveřejnila společnost v minulém týdnu na internetu.

BEZ KOMENTÁŘE: Britský orchestr začal hrát uprostřed rušného letiště

 
Článek

Běžný provoz na pátém terminálu letiště Heathrow v Londýně narušily tóny proslulého Květinového duetu z opery Lakmé od francouzského skladatele Léa Delibese, a to v podání symfonického orchestru ze Sussexu. Jako první se ozvala violoncella, po zabručení kontrabasů převzaly melodickou linku housle a flétny a nato se přidaly i ostatní nástroje.

Aby hudebníci zvládli hrát v tak rušném a neobvyklém prostředí, všechny z ochozu dirigoval muž v uniformě aerolinek, který se posléze představil jako Mark Andrew James, stálý dirigent orchestru a zároveň vedoucí posádky společnosti British Airways.

Z hudební školy až do vzduchu

James studoval hudbu na Trinity College of Music v Greenwichi a učil se u dirigentských osobností Leonarda Bernsteina a Zubina Mehty. V roce 1976 se ale rozhodl, že se vznese do oblak a nyní vede celé týmy posádek. Diriguje ve volném čase, a to právě symfonický orchestr v Sussexu, který v roce 1993 založil.

„Považuji se za opravdového šťastlivce, že mohu dělat dvě věci, které miluji a na kterých mi záleží. Vést posádku letadla je podobné jako dát dohromady orchestr,“ svěřil dirigující pracovník aerolinek.

Skrz talenty k zákazníkům

„Slogan společnosti ‚Létat. Sloužit‘ se nejlépe uplatňuje skrz naše lidi. Toto je jeden z celé série filmů, který ukazuje na talenty jednotlivých kolegů ze společnosti, aby zákazníci viděli, jaký standard služeb mohou při létání s našimi aerolinkami očekávat,“ uvedla pro magazín Corp Comms vedoucí marketingového oddělení aerolinek Abigail Comberová.

Reklama

Výběr článků

Načítám