Reklamní kampaň byla přitom poměrně masivní, billboardy s „Dianou“ ve spodním prádle se objevovaly v obchodních centrech či na letištích po celém jihu Číny. Na jednom z billboardů je modelka vyobrazena s malým dítětem, hraje na cello a má korunu ve vlasech. Na dalším je oblečena do lehké modré noční košilky.

Kampaň, která byla zveřejněna 31. srpna, přesně 13 let po Dianině smrti, je doprovázena sloganem: „Prožijte romantiku britského majestátu. Spodní prádlo Diana“.

„Šel jsem si vyzvednout svá zavazadla, když jsem to zahlédl, ale nebyl jsem si jistý, jelikož se reklama hned srolovala dolů a ukázala se jiná. Počkal jsem si proto, než se znovu ukáže, a byl to opravdu billboard stylizovaný do Diany,“ řekl britský cestující Sam Chambers, který reklamu viděl na letišti Šen-čen.

Zatímco v Británii existují poměrně přísná pravidla použití snímků královské rodiny k propagaci zboží a služeb, na zahraniční firmy jsou místní orgány krátké.