Ozývají se i organizace pomáhající lidem s tímto onemocněním. Tvrdí, že tato reklama přispěje jen k tomu, že je budou zdraví lidé ještě více odsuzovat. Provokativní klip, který končí sloganem "AIDS je masový vrah", je zaměřen zejména na mladší populaci.

Tvorbu klipu zadala společnost Regenbogen, která si klade za cíl zvýšit mezi lidmi informovanost o onemocnění AIDS. Tvůrci věří, že lidé budou více uvažovat o používání kondomů, když si tuto hrozbu asociují s vůdcem Třetí říše.

Ve vysoce sexuálně laděném klipu, který může být ukazován až po desáté hodině večerní se dvojice nejdříve svlékne a v jemně osvětlené ložnici se začne milovat. Z toho, co nejprve vypadá jako značně explicitní reklama na spodní prádlo či parfém se však stane tak trochu horor, když kamera zabere tvář souložícího muže, která patří Adolfu Hitlerovi se šíleným výrazem v očích.

Reklama měla být vypuštěna souběžně se světovým dnem proti AIDS 2009, nicméně organizace věnující se této problematice rozhodly, že pozitivní účinek tohoto videa je nižší než utrpení, které by mohlo způsobit těm, kteří již nákazou trpí.