Škola nabídla studentům příležitost osobně se setkat se zástupci firem a společností, seznámit se s jejich aktivitami nebo nabídkou pracovních pozic – a možná tak potkat i své budoucí zaměstnavatele.

Firmy pak měly možnost oslovit studenty formou odborné přednášky, prezentačního stánku či informačního posteru. Díky nabídce soutěží a kvízů čekaly na studenty různé ceny.

Zapojení absolventů školy

Na veletrhu zaznělo 22 přednášek s rozmanitou tematikou: Business Intelligence v digitální bance, Tajemství šifry – úvod do kryptografie, ŠKODA IT pohledem absolventa FIM UHK, Jak zvýšit šance na uplatnění absolventů nebo také Aktuální trendy na trhu práce.

ČTĚTE TAKÉ:
Čtyřicet procent studentů zvažuje podnikání, mají však strach z neúspěchu

„Byl jsem hodně zvědavý, kam se HIT Kariéra posunula za těch pár let, kdy jsem se jí účastnil jako student. A byl jsem velmi překvapen vysokým počtem firem i nabídkou pro studenty. Pět let zpátky zde bylo pár lokálních firem, dnes jsem jich viděl spoustu, a to nejen z Hradce. Potkali jsme tu fajn lidi a doufám, že s některými z nich navážeme v naší firmě spolupráci,“ podělil se o své dojmy jeden ze zúčastněných absolventů FIM Jiří Tobolka z firmy BizzTreat, který získal titul inženýra roku 2012 v oboru Informační management.

Snímek z veletrhu

Snímek z veletrhu

FOTO: UHK

Akce poskytla prostor oběma stranám, tedy studentům i odborníkům z praxe, i v oblasti výběru a zpracování konkrétních seminárních, bakalářských či diplomových prací.

„Závěr patřil setkání zástupců fakulty a firem s názvem Modrá fakulta – váš partner, které přispělo neformální diskuzí všech zúčastněných k hledání nových možností pro vzájemné partnerství,“ uzavřela Věra Palánová z děkanátu fakulty.