Přitom nejde o žádný švarcsystém, noví zaměstnanci mohou pracovat i na klasický hlavní pracovní poměr.

Home-office vyžaduje větší nasazení

Firma sleduje svým novým personálním konceptem zlepšení servisu a péče o významné zákazníky. Očekává totiž od svých „domácích“ zaměstnanců nejen časovou flexibilitu, ale i velkou produktivitu práce.

„Klasický zaměstnanec po přesně vymezené pracovní době vypne počítač a opustí svou kancelář. To nám nevyhovuje. Potřebujeme pro své význačné zákazníky komplexní péči a schopnost poskytnutí služeb téměř 24 hodin denně. Netýká se to jen poptávky letenek nebo zajištění ubytování, ale v neposlední řadě jde i o řešení komplikací na cestách,“ říká Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz.

Poukazuje tak na to, že pro zájemce, kteří si hodlají vydělat pouhým vysedáváním doma, není v jejich firmě místo. „Poskytneme novým kolegům pro práci doma veškerý servis, software i podporu. Za to se ale musí firmě jejich práce vyplatit,“zdůrazňuje Trejbal.

Spolupráce s maminkami funguje

Podobný systém spolupráce má Letuška.cz s desítkou zaměstnankyň na mateřských a rodičovských dovolených již několik let.

„Spolupráce s kolegyněmi, které jsou nyní doma se svými malými dětmi, je oboustranně výhodná. My jako firma bychom neradi ztratili kontakt se skvělými operátorkami v cestovním ruchu. Na druhé straně tyto kolegyně neztratí kontakt se svou profesí a mají možnost si slušně vydělat,“ uzavírá Josef Trejbal.