Hlavní obsah

Facebook láká podniky na Workplace. Nová platforma ale není zadarmo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Společnost Facebook v pondělí oficiálně uvedla na trh platformu Workplace (pracoviště), která umožní podnikům vytvořit si vnitřní internetovou sociální síť. Podniky, které se rozhodnou tuto platformu využívat, budou platit měsíční poplatek závisející na počtu uživatelů sítě.

Foto: archív tvůrců

Facebook Workplace

Článek

Platforma Workplace, která se podobá tradiční sociální síti Facebook, má zajistit komunikaci mezi kolegy a nahradit starší nástroje, například vnitropodnikový e-mail či různé formy oběžníků.

„Facebook vás udržuje v kontaktu s přáteli a rodinou a totéž může dělat i s kolegy. Přenesli jsme to nejlepší z Facebooku na pracoviště,” uvedla firma.

Měsíční poplatek za užívání platformy Workplace se bude pohybovat od jednoho do tří dolarů (24 až 73 Kč) na uživatele v závislosti na velikosti dané vnitřní sítě. Neziskové a vzdělávací organizace budou moci tuto platformu používat zdarma.

Foto: archív tvůrců

Facebook Workplace

U sítí, v nichž počet aktivních uživatelů nepřekročí 1000, bude měsíční poplatek činit tři dolary na uživatele. Pokud se bude počet uživatelů pohybovat v rozmezí od 1001 do 10 000, bude poplatek činit dva dolary. U ještě větších sítí se za jednoho uživatele bude platit pouze dolar měsíčně.

Služba Workplace již prošla testovací fází, do které se zapojila zhruba tisícovka organizací, například britská finanční společnost Royal Bank of Scotland či charitativní organizace Oxfam. Původní označení služby bylo Facebook at Work (Facebook v práci).

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám