"V Brně jsme zahájili provoz kontaktního centra v roce 2000, od té doby však rapidně vzrostl počet uživatelů a tím i potřeba péče o ně. Do zahraničí jsme se obrátili především kvůli déletrvajícímu nedostatku IT specialistů na tuzemském pracovním trhu," uvedl Karel Obluk, technický ředitel firmy Grisoft.

Tým centra profesionální technické podpory vyřizuje v nepřetržitém provozu měsíčně více než 50 000 e-mailových a zhruba 4000 telefonických dotazů s průměrnou dobou reakce do dvou hodin.

Část lidí se věnuje rovněž testování nových produktů firmy. Z kontaktního centra v Sofii poskytuje společnost zatím e-mailovou technickou podporu a do měsíce ji hodlá rozšířit do některých zemí i o podporu telefonickou.

Program AVG je v Česku známý hlavně bezpečnostním softwarem. Jeho výrobce se od roku 1991 změnil z regionální české společnosti v mezinárodní podnik.

Produkty se značkou AVG dnes pracují na přibližně pěti procentech počítačů ve světě a podle Grisoftu tak chrání více než 50 miliónů pracovních stanic.