Samsung sice prodej Galaxy Note 7 pozastavil a z oběhu stáhl na 2,5 miliónu zmiňovaných chytrých telefonů, i tak ale vznícení 35 smartphonů stále budí emoce.

Používat nebo dokonce nabíjet přístroj od jihokorejského elektronického gigantu během letu již zakázaly cestujícím aerolinky Qantas, Jetstar, Virgin Australia či například Singapore Airlines. Defekt baterie se totiž v dosud zaznamenaných případech projevil právě během nabíjení.

Aktuální doporučení FAA je pouze preventivní. Nebylo tedy vydáno v souvislosti s nějakou konkrétní událostí, která by se stala v letadle.

Fotografie modelu Galaxy Note 7 po výbuchu baterie zveřejněné na Twitteru.

Zástupci jihokorejského elektronického gigantu již dříve prohlásili, že uživatelé mají možnost svůj přístroj vyměnit za jiný. A to i v případě, kdy jejich baterie nejeví žádné vady.

„Zákazníci z České republiky mohou kontaktovat naše Zákaznické kontaktní centrum na bezplatné telefonní lince 800 726 786, kde jim budou poskytnuty bližší informace, jak dále postupovat, a zodpovězeny případné dotazy k jimi zakoupenému modelu Galaxy Note 7,“ konstatovali zástupci Samsungu.

Galaxy Note 7 měl být přitom hlavním tahákem jihokorejského elektronického gigantu v předvánočním období. Měl konkurovat těm nejlepším chytrým telefonům na trhu. Podle počtu předobjednávek byl zájem o novinku rekordní. [celá zpráva]

Kdy a zda vůbec bude prodej novinky opět zahájen, zatím není jasné.