Článek
Dance Central je určena pro pohybový systém Kinect, který u televizní konzole Xbox 360 nahrazuje dálkový ovladač – ten už není potřeba, plně postačí lidská gesta. Místo mačkání ovládacích tlačítek tak stačí před obrazovkou jen tancovat.
Na své si přijdou jak začátečníci, tak pokročilí, protože Dance Central nabízí několik herních režimů. Ten základní provede hráče nejjednoduššími tanečními styly, ve kterých vysvětluje všechny kroky a přidává prémiové body za správně zvládnuté kreace.
Vybrat si přitom můžete z různých hudebních žánrů, počínaje hip-hopem a R konče. Samozřejmě nechybí ani řada předních hudebníků, jako je například Kylie Minogue. Fanoušci si například mohou zatančit její hit Can’t Get You Out of My Head.
Pro zapřísáhlé fanoušky Kylie Minogue vytvořil Microsoft limitovanou edici pohybového senzoru Kinect. „Při příležitosti evropského turné Kylie Minogue byla vyrobena limitovaná edice 15 pohybových senzorů Kinect posetých více než šesti tisíci krystaly Swarovski. Barevná kompozice ručně upravených senzorů je inspirována posledním albem Kylie Minogue Aphrodite,“ prozradil Chris Lewis ze společnosti Microsoft s tím, že cena senzoru by se měla pohybovat okolo 900 eur, tedy téměř 22 tisíc korun.
Před středečním zahájením koncertu Kylie Minogue bude v O2 Areně připraveno několik konzolí Xbox 360, na kterých si návštěvníci budou moci vyzkoušet hru Dance Central. Videohru je možné zakoupit v tuzemských obchodech za 692 korun.
Co je Kinect? |
---|
A jak to celé funguje? Kinect je v podstatě první senzor na světě, který v sobě kombinuje RGB kameru, hloubkové čidlo, širokospektré mikrofony a samostatný procesor pohánějící proprietární software.Proti běžným 2D kamerám tak novinka dokáže sledovat pohyb celého těla ve 3D režimu, reagovat na pokyny a příkazy a dokonce rozpoznat i změnu zabarvení vašeho hlasu a emocí.Například v akční hře hráč máchne pěstí proti obrazovce, čidla přenesou úder do hry, ve které zasáhne virtuálního soupeře.„Microsoft vyvinul toto zařízení proto, aby rozšířil možnosti zábavy. Aby ukázal, že hraní her není pouze o vysedávání u počítače řadu hodin, ale že dokážeme lidi zvednout ze sedaček a pobavit je,“ Michal Forejt z Microsoftu. |