"Vidíme, že čím dál více čínských dětí se zapojuje do digitálního světa, toto partnerství jim přinese bezpečný a nápaditý obsah od Lega," uvedl šéf čínských aktivit společnosti Lego Jacob Kragh.

Lego na čínském trhu soupeří mimo jiné s americkými výrobci hraček Mattel a Hasbro, uvedla agentura Reuters.

Dánská společnost se v posledních letech potýká se zpomalováním růstu globálních tržeb. Spolupráce s Tencentem má firmě pomoci upevnit postavení na jednom z největších a nejrychleji rostoucích trhů světa. Lego má teď na čínském trhu zhruba tříprocentní podíl.

Společnost Tencent provozuje například komunikační aplikaci WeChat nebo platformy pro internetové platby. Tencent je s tržní hodnotou kolem 537 miliard dolarů (přes 11 biliónů Kč) nejcennějším podnikem v Asii.

Může se vám hodit na službě Zboží.cz: