Hlavní obsah

Lego vstupuje do světa on-line her. Chystá i vlastní sociální síť

16. 1. 2018, 13:30

Dánský výrobce hraček Lego se dohodl na spolupráci s největší čínskou internetovou společností Tencent Holdings. Firma oznámila, že spolu s čínským partnerem bude vyvíjet internetové hry a možná i sociální síť se zaměřením na čínské děti.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

"Vidíme, že čím dál více čínských dětí se zapojuje do digitálního světa, toto partnerství jim přinese bezpečný a nápaditý obsah od Lega," uvedl šéf čínských aktivit společnosti Lego Jacob Kragh.

Lego na čínském trhu soupeří mimo jiné s americkými výrobci hraček Mattel a Hasbro, uvedla agentura Reuters.

Dánská společnost se v posledních letech potýká se zpomalováním růstu globálních tržeb. Spolupráce s Tencentem má firmě pomoci upevnit postavení na jednom z největších a nejrychleji rostoucích trhů světa. Lego má teď na čínském trhu zhruba tříprocentní podíl.

Společnost Tencent provozuje například komunikační aplikaci WeChat nebo platformy pro internetové platby. Tencent je s tržní hodnotou kolem 537 miliard dolarů (přes 11 biliónů Kč) nejcennějším podnikem v Asii.

Může se vám hodit na službě Zboží.cz:

Reklama

Související témata:

Výběr článků