Hlavní obsah

Fenomén Candy Crush neustává, výrobce hlásí rekordní příjmy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Společnost King Digital Entertainment, výrobce populární hry pro mobilní telefony a tablety Candy Crush, měla v prvním čtvrtletí rekordní příjem a čistý zisk jí stoupl na dvojnásobek. Vyplývá to podle listu Wall Street Journal z pátečního sdělení britsko-švédské firmy, které k vyšším ziskům pomohly nové hry.

Foto: archiv tvůrců

Hra Candy Crush

Článek

Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce března stoupl na 127,2 miliónu dolarů (2,5 miliardy Kč) ze skoro 53 miliónů dolarů před rokem. Příjem se zvýšil zhruba trojnásobně na 607 miliónů dolarů (12 miliard Kč) z 207 miliónů dolarů, které společnost zaznamenala v loňském prvním kvartálu.

Největším hitem společnosti je hra Candy Crush, ve které je úkolem hráčů spojit tři sladkosti stejné barvy. Že to zní jednoduše až primitivně? Ano, ono to takové totiž je – jednoduché a návykové. Hra byla stažena do neskutečných 500 miliónů přístrojů a firmě vydělala neskutečné peníze. Titul tvoří 67 procent příjmů společnosti.

Loni to dokonce bylo ještě více, poslední čtvrtletí roku 2013 tvořily příjmy z Candy Crush 78 procent příjmů. Pokles ale kompenzovaly jiné hry jako Farm Heroes Saga, kterou firma spustila v lednu.

Analytici se však obávají, že pokud se společnosti po Candy Crush nepodaří přijít se sérii hitů, mohl by ji čekat stejný osud jako firmu Zynga, výrobce hry Farmville, nebo Rovio Corporation, tvůrce titulu Angry Birds, které mají problémy s tím neztrácet hráče, napsala agentura Reuters.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám