Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Milan Malíček, Právo

Značka UPC zanikne v Česku na apríla, zákazníci přejdou pod Vodafone

Přesně 1. dubna, tedy na apríla, zanikne na českém trhu značka UPC. Bude tak definitivně dokončeno spojení s českou pobočkou Vodafonu, které bylo oznámeno již v loňském roce. Zástupci UPC o tom informovali zákazníky na vyúčtování služeb.

Ilustrační foto Foto: Milan Malíček, Právo
Značka UPC zanikne v Česku na apríla, zákazníci přejdou pod Vodafone

Zákazníci UPC tedy mají posledních pár týdnů na to, aby se rozhodli, jak chtějí se svým připojením naložit. Po aprílu se totiž automaticky stanou zákazníky Vodafonu.

Se změnou souvisí i nové podmínky. „Půjde zejména o změny související s tím, že od dubna už samostatná společnost UPC nebude existovat, proto jsme v podmínkách museli upravit názvy a kontaktní údaje. Druhá část změn je spojena s novelou zákona o elektronických komunikacích,“ uvedl pro Novinky.cz Ondřej Luštinec z tiskového oddělení Vodafonu.

Pohlcení UPC je jednou z vůbec největších akvizic v celé historii Vodafonu. Nejmladší tuzemský operátor díky ní výrazně posílí svou pozici na trhu s internetovým připojením. Kromě českého trhu celý obchod v hodnotě 18,4 miliardy eur (471 miliard korun) zahrnuje také aktivity společnosti Liberty Global v Německu, Maďarsku a Rumunsku.

„Toto spojení posílí pozici Vodafonu nejen jako předního poskytovatele telekomunikací a zábavy, ale i jako strategického investora a významného zaměstnavatele v České republice,“ prohlásil již dříve ředitel Vodafonu Petr Dvořák.

V Česku má UPC 1,5 milionu zákazníků

Díky spojení se rozroste základna zákazníků o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, 539 tisícům zákazníků kabelovou televizi a 200 tisícům uživatelů pevné telefonní linky.

„Kvalitní sítě nové generace jsou klíčovým předpokladem nejen českého ekonomického růstu. Tímto spojením chceme dál podporovat modernizaci ekonomiky, rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti v zemi,“ podotkl Dvořák.

Skupina Vodafone si samozřejmě polepší akvizicí i za hranicemi naší republiky. Díky spojení obou společností se tak stane z Vodafonu jeden z hlavních evropských hráčů na trhu s internetovým připojením. Dohromady bude mít totiž skupina 116 milionů zákazníků v oblasti mobilních služeb a 22 milionů zákazníků kabelové televize a vysokorychlostních sítí nové generace, která pokrývá na 122 milionů domácností a firem.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků