Zprávu předloženou Twitterem, kritizoval demokratický senátor Mark Warner, který je místopředsedou senátního výboru pro tajné služby. Podle něj společnost neposkytla dostačující odpovědi na otázky ohledně možného využití platformy pro ovlivňování voleb.

Laxní přístup k šíření falešných a manipulativních zpráv na Twitteru vyčítali kritici společnosti v minulosti už několikrát.

Rozhodnutí Twitteru zablokovat účty spojované s Ruskem se dotklo ruské státní televize Russia Today (RT). Ta podle čtvrtečního sdělení společnosti utratila za politickou reklamu na Twitteru 274 100 dolarů (zhruba šest miliónů korun). Propagovala údajně 1823 tweetů, které cílily na americký trh. Podle ředitelky televizního kanálu Margarity Simoňjanové se jednalo o běžnou reklamní praxi.

„Twitter odhalil (americkému) Kongresu monstrózní informace: utrácíme (společnost RT) peníze na reklamní kampaně. Stejně tak jako to dělají všechna média na světě,” uvedla Simoňjanová. Dodala, že RT má reklamu na billboardech, na letištích, v rádiích nebo i ve vysílání americké televize CNN.