Hlavní obsah

Zboží.cz ukáže aktuální módní trendy a nabídne zajímavé inspirace

Novinky, mif

Nákupní rádce Zboží.cz si připravil zajímavé vylepšení pro milovníky oblečení, obuvi i doplňků. Sekce věnovaná módě totiž nově nabízí kromě porovnání zboží také přehled aktuálních trendů, které bude pravidelně sestavovat redakce. Nechybí ani unikátní kousky jednotlivých e-shopů, jež se u jiných prodejců nedají koupit.

Foto: Seznam.cz

Kategorie Oblečení a móda na Zboží.cz

Článek

„Nové boty nebo košili kupujeme tehdy, pokud je potřebujeme, ale i proto, abychom vypadali lépe a ozvláštnili svůj šatník. V tom druhém případě se lidé rádi nechají inspirovat aktuálními trendy. Na Zboží.cz proto spouštíme obsah, který tento účel splní. Nabídneme redakčně vybranou poslední módu a přehledný výběr z tisícovky e-shopů s oblečením, obuví i doplňky,“ vysvětlil Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Móda na Zboží.cz má oslovit samozřejmě opravdové fajnšmekry, stejně tak ale i jedince, kteří potřebují pomoc sladit jednotlivé kusy šatů. Stránka Oblečení a móda funguje totiž jako rozcestník aktuálních kolekcí. „S jejich výběrem pomohla redakce portálu Proženy.cz, přičemž výhledově si je vezme na starosti módní redaktor Zboží.cz. Lidé si mohou vybírat z pěti kolekcí, například ‚Milujeme maxišaty‘ nebo ‚Velký výběr lodiček a sandálků‘, které se budou každé dva týdny obměňovat,“ konstatoval Karel Votruba, produktový manažer Zboží.cz.

Foto: Seznam.cz

„Módním obsahem na Zboží.cz otevíráme cestu k dalším cílovým skupinám, což může být zásadní pro stávající i nové inzerenty. Spuštěné novinky i ty, které teprve chystáme, do sebe integrují důraz na vizuální stránku a pocity. Ani bez jednoho se totiž módní e-commerce dnes už neobejde,“ doplnil Šmíd.

Unikátní kousky oblečení

Na stránkách návštěvníci naleznou nově větší fotografie a maticové zobrazení zboží. „Na celém Zboží.cz včetně módní kategorie si také lidé nově vyfiltrují kousky jednotlivých prodejců, které nelze koupit jinde než právě u nich. Zboží.cz totiž nabídky e-shopů, ke kterým patří značky jako ZOOT, zařadilo do podrobnějších kategorií a nadefinovalo jim vlastnosti jako barva nebo velikost, aby se daly podle nich filtrovat. Dříve se totiž nezobrazily. Pokud například člověk hledal modré pánské tričko, našla se mu jen ta trička, která jsou nabízena více prodejci. Ne tedy unikátní kousky,“ podotkl Votruba.

U jednotlivých unikátních nabídek se nově ve výsledcích vyhledávání zobrazují dvě vybrané informace, například doprava zdarma, dárek v ceně nebo voucher.

Podobná úprava se dotkla také módy, kterou lze koupit u více prodejců. „Ve výsledcích hledání jsou u nich zobrazeny tři nejdůležitější parametry. Lidé si tak nabídnuté zboží porovnají na první pohled a nemusí se proklikávat detaily jednotlivých produktů. Úpravy se týkají i filtrování, které se na celém Zboží.cz proměnilo v permanentně rozbalené postranní menu,“ uzavřel produktový manažer Zboží.cz.

Kategorii Oblečení a móda na Zboží.cz naleznete zde.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám