„Naší ambicí je získat statisíce zákazníků. Lidé značce Sazka věří. Je to značka, která je po určitých peripetiích opět silně na nohou. Navíc máme dlouholetou zkušenost s dobíjením předplacených karet a také velkou síť takřka sedmi tisíc poboček,“ řekl ve čtvrtek novinářům generální ředitel Sazky Robert Chvátal.

Na trhu bude Sazkamobil působit jako značkový předprodejce služeb společnosti Vodafone. „Sazka se svou rozsáhlou maloobchodní sítí a vysoce loajálními zákazníky má všechny předpoklady stát se jedním z významných virtuálních operátorů,“ je přesvědčena Markéta Kuklová z českého Vodafonu.

Jak Chvátal upřesnil, základní cena za minutu volání do všech sítí bude u Sazkamobilu dvě koruny a za textovou zprávu SMS klient zaplatí 1,50 Kč. Pokud si ale svou SIM kartu dobije částkou nejméně 300 korun, volání mu zlevní na 1,50 Kč/min, a esemeska na 1,30 Kč.

Originální loterie

Klienty chce Sazka pro svého operátora nalákat i originální číselnou loterií. „Při dobití kreditu Sazkamobilu na našich terminálech budou lidé moci vsadit posledních pět čísel z telefonního čísla do hry Sazkamobil šance. Do jejího slosování se může zapojit každý, kdo vyplní tiket s pěti čísly za 20 korun,“ informoval Chvátal.

Loterie bude tedy i pro ty, kteří využívají služeb jiného mobilního operátora. Pokud sázející uhodne všech pět čísel, bude mu náležet jackpot se základní výší 250 tisíc korun. Ten ale Sazka slibuje pravidelně zvedat, takže sázející se dočkají ještě vyšších výher.