Článek
„Každý den jsme vydali alespoň jeden opravný balíček, který zároveň přinesl i nové funkce. Největším překvapením pro nás byla reakce uživatelů těsně po zapnutí nového Emailu a rozdílná po jeho delším používání. Díky komunikaci s betatestery jsme mohli ještě detailněji pochopit potřeby našich uživatelů. Postupně jsme přidávali či upravovali funkce, které jsme původně neměli v plánu vůbec implementovat, jelikož nám dle prvotních průzkumů a testů připadalo, že nebyly potřeba,“ uvedla Čárová.
V současné době podle ní programátoři řeší již pouze chyby u jednotlivců. „Doděláváme menší funkce, které během testování betatesterům scházely. V další fázi (příští týden) přepneme dalších 50 tisíc uživatelů do nových schránek. Uživatele jsme předem upozornili a sami mohli pozvání zamítnout. Tímto krokem chceme zjistit, jak bude vyhovovat nový Email uživateli, který se sám dříve dobrovolně a se zvědavostí nepřihlásil do testu,“ doplnila produktová manažerka služby Email.cz.
Změny jsou u nového Emailu patrné už při prvním spuštění. Připravovaný design působí elegantně a přehledně. Přibyla možnost využívat štítky k označení zpráv. Nově lze také používat metodu drag and drop (přetahování myší) pro přesouvání e-mailů do složek, přiřazení štítků k e-mailům a také pro připojení více příloh ke zprávě.
Nejzásadnějších změn se však Email dočkal po technické stránce. Nový Seznam.cz Email je postaven jako javascriptová aplikace. Uživatel tedy při práci se svým e-mailem zůstává stále na jedné stránce, čímž se minimalizují datové přenosy. Celá práce je tak plynulejší a rychlejší. Kompletní výměnou prošlo také datové úložiště pro přílohy, které zajišťuje spolehlivější vydávání souborů uživatelům. [celá zpráva]