Stránky Yahoo! zaznamenaly po Jacksonově smrti několik rekordů. Její úvodní strana měla pětkrát vyšší návštěvnost než obvykle. Článek o tom, že byl Jackson záchrankou převezen do nemocnice, vytvořil absolutní rekord zobrazení - 800 000 kliknutí během deseti minut.

Zástupci Google uvedli, že jejich vyhledávač na extrémní provoz reagoval stejně, jako by šlo o útok počítačových pirátů.

Kolabovaly i další internetové stránky, potíže s provozem se nevyhnuly ani Twitteru. Podle společnosti AOL šlo o "zásadní událost v historii internetu".

Náhlý skon Jacksona udělal společenským stránkám TMZ.com ohromnou reklamu. O jeho skonu informovaly jako první a další média s tím přišly o hodinu později. Jako první přinesly i spekulaci, že zemřel na předávkování demerolem. TZM.com v předchozích letech jako první informovaly o rozpadu manželství Britney Spearsové.

"Všichni nám volali, redakce prestižních médií se ptaly, jestli jsme si tím jisti," uvedl šéfredaktor TMZ.com Harvey Levin. "Trochu divná otázka. Pokud bychom si nebyli jisti, tak to nezveřejníme," dodal.

Jacksonova smrt se stala nejdiskutovanějším tématem internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook a Twitter. Prostřednictvím nich také fanoušci organizují pietní akce na počest zesnulého zpěváka.