Kromě rozšíření obsahu vyhledávání služba nyní vylepšuje i design. Oblíbené bazary Zboží se kromě původní nabídky nového zboží začíná zaměřovat i na bazary. Přidává oblíbený Sbazar, Bazoš.cz nebo Aukro.cz a zveřejňuje jejich nabídku v nové záložce Bazarové zboží.

Uživatelům dále akcentuje stáří nabídky a důvěryhodnost bazaru, vyjádřenou čtyřmi stupni: registrovaný inzerent, ověřený inzerent, placený inzerát a anonymní inzerent. V rozhodování o tom, který bazar využít, pomáhá uživatelům také Informace o prodejci, kde najdou webovou adresu bazaru a jeho inzerci. Na Zboží je nyní celkem 80 tisíc položek z pěti bazarů.

„Chceme sortiment Zboží maximálně rozšířit, aby v něm uživatelé komfortně našli všechno, co chtějí na internetu koupit,“ říká manažerka služby Štěpánka Kovaříková. Poukazuje přitom na to, že v kategorii bazarového zboží mohou uživatelé i sami inzerovat, a to přímým odkazem v patičce stránky na službu Sbazar. Výpis výsledku hledání v bazarovém zboží končí krátkým výpisem výsledku hledání na zboží novém – uživatelé tak mohou na stejné klíčové slovo hledat v obou kategoriích Zboží třeba jen pro srovnání ceny apod.

Regiony jako filtr

Po vyhodnocení všech uživatelských připomínek k první verzi Zboží v loňském roce se produktový tým rozhodl více zaměřit na hledání podle regionů. Uživatelé tedy mohou už při zadání hledaného klíčového slova nastavit další filtr: Region. Přesnější cesta k výsledku, a třeba i možnost rychlého srovnání cen a vyzvednutí zboží v dosahu místa, kde uživatel běžně nakupuje.

Nová verze Zboží se i po stránce designu více přizpůsobuje ostatním službám Seznamu. Vyhledávání je tu podobně jako jinde na Seznamu více spojeno s konkrétní službou pomocí šipek v horní liště. Uživatel tak přesně ví, na které službě výsledky nalezl.

Důležitou kvalitou služby je míra aktualizace jejích dat. Zboží na Seznamu garantuje aktualizaci nabídky internetových i bazarových obchodů dvakrát týdně, internetové obchody se však aktualizují ještě častěji - prakticky jednou denně.