Hlavní obsah
Každý třetí Američan používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců. Foto: Profimedia.cz

Průzkum: S bankou v mobilu se utrácí méně

Chytré telefony a mobilní bankovní aplikace ovlivňují nákupní chování lidí a vedou k úsporám. Vyplývá to z průzkumu americké centrální banky Fed. Téměř 70 procent zákazníků se před nákupem „poradí“ se svou aplikací pro mobilní bankovnictví. Více než polovina spotřebitelů si nákup po zkontrolování svého účtu rozmyslí.

Každý třetí Američan používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců. Foto: Profimedia.cz
Průzkum: S bankou v mobilu se utrácí méně

Třetina lidí používá svůj mobil při nákupech na zjištění ceny u jiných výrobců nebo značek.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Podle analytika Fedu Maximiliana D. Schmeisera stejně jako vzrostl počet uživatelů smartphonů, narostl i počet klientů, kteří mají neustálý přístup ke svému mobilnímu bankovnictví. „Informace, které dostanou tady a teď jim tak umožňují rozumněji nakládat s jejich penězi,“ dodal ekonom.

Až 37 procent klientů se rozhodne pro snížení svých výdajů poté, co si přečtou některé z oznámení od své banky. Je to buď e-mail, nebo SMS o zůstatku na účtu nebo upozornění o odchozích platbách.

Stále otevřeno 

„Díky globalizaci a provázanosti trhů se většina technologických trendů z USA objeví velmi rychle i v Evropě, resp. v ČR. Chování našich zákazníků potvrzuje masivní nárůst vlivu mobilního bankovnictví,“ řekl Právu mluvčí on-line banky Zuno Vladimír Michna.

Jak dále poznamenal, banka v mobilu svojí flexibilitou překonává pobočky. Nikdy totiž není zavřená, klienti ji mají po ruce a informace jsou k dispozici okamžitě.

Může se Vám hodit na službě Zboží.cz:
yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků