Hlavní obsah
Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

České servery loni inkasovaly za reklamu pět miliard korun

Tuzemské společnosti utratily v loňském roce za reklamu na internetu celkem pět miliard korun. V letošním roce si česká část světové sítě ještě polepší. Podle posledních odhadů lze očekávat nárůst objemu reklamy až o 26 procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Factum Invenio pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky
České servery loni inkasovaly za reklamu pět miliard korun

"Vzhledem k probíhající krizi ve všech odvětvích, lze považovat více než 25 procent odhadovaný nárůst objemu internetové inzerce za jednu z prvních pozitivních zpráv našim inzerentům,“ uvedlo sdružení ve svém prohlášení.

Internet je co do množství reklamy zatím na třetím místě. Doposud v inzerci vede televize a následují ji tištěná média.

"Z průzkumu jasně vyplývá, jak silně se postavení internetu proměnilo. Jeho význam už přesahuje většinu tradičních mediatypů,“ komentoval výsledky předseda SPIR Ján Simkanič.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků