Hlavní obsah

Cenu za public relations získal Seznam.cz s agenturou AC&C

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Absolutním vítězem desátého ročníku soutěže Česká cena za public relations se stal projekt Pro jedno TýTý slunce nesvítí agentury AC&C a Seznam.cz. Vítěze oborových cen ve středu slavnostně vyhlásila Asociace public relations agentur (APRA). V soutěži se letos utkalo celkem 155 přihlášených projektů.

Foto: Seznam.cz

Seznam.cz

Článek

"Letošní ročník potvrdil rostoucí zájem o oborové ceny. Taktéž jsme rádi, že škála oceněných se neustále rozrůstá a ocenění získávají nejen zástupci členských i nečlenských agentur a klientů, ale i zástupci z akademické sféry, občanská sdružení či projekty měst a obcí," uvedla výkonná ředitelka APRA Barbora Bělíková.

Absolutní vítězství si odnesly agentura AC Public Relations se Seznamem.cz za komunikaci kolem letošního vyřazení seriálu Kancelář Blaník z ankety TýTý. To provázela velká vlna publicity, včetně diskuse o souboji klasických televizí s internetem.

Vítězové v kategorii Komunikační disciplíny
Pro jedno TýTý slunce nesvítí, Seznam.cz, AC Public Relations
Opel handy cyklo maraton 2014, Cesta za snem, Opel CS
Hledá se obchod, Bison & Rose, ČSOB
Ženy jinak. Jakože, cože?! , PR.Konektor, Konektor Social, Mondelez, Milka CZ/SK
Milionová kampaň, ŠKODA AUTO, ŠKODA AUTO
I v drsňákovi probudí jemnost, Konektor Social, PR.Konektor, Mondelez, Milka CZ/SK

V dalších disciplínách uspěly například projekt ČSOB pod názvem Hledá se obchod, Milionová kampaň Škody Auto, Česká pojišťovna k pojistným podvodům nebo projekt Českých drah Cyklohráček, představující motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti.

Z pohledu agentur se k nejúspěšnějším zařadila AMI Communications, která uspěla v pěti kategoriích. Více než jedno ocenění získaly také AC, Bison nebo PR.Konektor.

Vítězové v oborových kategoriích
ČP krimi aneb pojistné podvody 2014, AMI Communications, Česká pojišťovna
Škola úsměvu, AMI Communications, Wrigley
Vzdělávací akademie pro novináře o očkování, AMI Communications, Česká vakcinologická společnost ČLS JEP
TQ test - Jaký je tvůj technologický kvocient?, O2 Czech Republic, Bison & Rose, O2 Czech Republic
Peníze (ne)padají z nebe, AC Public Relations, Fond pojištení vkladů
ArcelorMittal, přítel regionu, AMI Communications, ArcelorMittal
Cyklohráček - motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti, Ewing Public Relations, ROPID, České dráhy
Opel handy cyklo maraton 2014

K nejsilněji zastoupeným kategoriím podle organizátorů patřila již tradičně kategorie B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media (28 projektů).

Početné byly také Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů).

Projekty hodnotilo celkem sedm nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v public relations a příbuzných oborech.

Vítězové v kategorii komunikační nástroje
Sedmý proud, TALK, Severní energetická
Tvůj typ - sociální experiment pro Aquafresh, Inspiro Solutions, GlaxoSmithKline
Big Brother Awards, Geometry Global Iuridium Remedium (IuRe)
ČP krimi aneb pojistné podvody 2014
Pro jedno TýTý slunce nesvítí

Reklama

Výběr článků

Načítám