"Upgrade našich systémů provádíme často. Bohužel v jeho rámci došlo k této chybě. Nyní by vše mělo být již v pořádku," uvedla tisková mluvčí ČS Klára Gajdušková s tím, že klientům se banka omlouvá.

Na pobočky míří také víc klientů než obvykle. Klienti chtějí poradit s nově spuštěným vyšším zabezpečením internetového bankovnictví a rovněž reagují na dopis, kterým je banka vyzvala ke změně smluv u investičních produktů.

Účty jsou stále v ohrožení

Česká spořitelna zareagovala na možné vytunelování účtů svých klientů přes internetové bankovnictví tím, že od října zpřísnila přístup k internetovému bankovnictví. Uživatelé budou muset všechny platby autorizovat prostřednictvím SMS, banka také všem klientům pošle nový bezpečnostní kód a začne monitorovat změnu čísla jejich mobilního telefonu. [celá zpráva]

České bankovnictví bude muset zřejmě čelit další vlně podvodů. Zahraniční hackeři se opět pokoušejí získat v zemi spojence pro bankovní kriminalitu. V noci z pátku na sobotu se začala v e-mailových schránkách českých uživatelů internetu objevovat zpráva nabízející práci se slušným výdělkem. [celá zpráva]