Podle odborů je bude kampaň stát asi milión liber (přes 40 milionů korun) a jejím cílem je přimět vedení PSA, aby se rozhodnutí k přesunu výroby na Slovensko změnilo. Odbory k tomu navrhly i celou sérii kompromisních opatření, včetně omezení výroby. Uvádějí, že tyto kompromisy by neohrozily zisky firmy. PSA jejich návrhy odmítla. [celá zpráva]

"Kampaň žádá Brity, aby při případném nákupu nového vozu potrestali společnost, která staví stále vyšší zisky nad loajální britské zaměstnance," řekl k tomu představitel odborů Andrew Dodgshon.

Zatímco novinové inzeráty vyšly v denících The Guardian a Daily Mirror, venkovní plakáty budou umístěny poblíž sídel prodejců francouzských značek.

Kolem přesunu výroby na Slovensko byly spory i v Bruselu, protože zejména britští europoslanci se domnívali, že Slovensko nabídlo PSA vysokou státní pomoc, která přesahovala povolenou mez, nebo byla dokonce čerpána z fondů EU, na něž jako čistý dárce přispívá mimo jiné Británie. Evropská komise v dubnu prohlásila, že nic z toho není pravda.