"Na českém trhu je ale Eurotel velmi silnou a ceněnou značkou. Je tedy důležité zvážit všechny výhody a nevýhody s případným přejmenováním spojené," sdělil Novinkám mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Změna značky s sebou přináší velké náklady, včetně těch reklamních, aby si lidé na nový název zvykli. Češi jsou navíc co se týče značek velmi konzervativní.

Ve Španělsku se mobilní operátor, kterého vlastní Telefónica, jmenuje MoviStar. O2, jehož logo znamená chemickou značku kyslíku, je britský mobilní operátor, kterého Telefónica před nedávnem koupila.

Eurotelu se loni zvýšil počet zákazníků o 282 000 na 4,68 miliónu a po půl roce se opět vrátil na místo největšího operátora, ze kterého jej loni v pololetí sesadil T-Mobile. Firmě se vydařilo zejména poslední čtvrtletí, kdy získala polovinu všech nových zákazníků.

Eurotel je jediný operátor, který působí pod stejnou značkou, s jakou začal. T-Mobile byl původně Peagas, Oskar se nedávnou přejmenoval na Vodafone poté, co nejmenšího a nejmladšího českého operátora koupil světový gigant Vodafone.