"Kolik lidí v zahraničí je, o tom zatím nemáme přesné informace, letenku zpět ale zřejmě mají všichni," řekla Novinkám Renata Werliková v pojišťovny Generali. Pojišťovna tak bude hradit pouze škody klientů, kteří měli zájezd zaplacený a zatím neodjeli.

Kromě severu Afriky organizovala Caravella také zájezdy do Chorvatska a v tuzemsku.

Klienti, kteří měli s cestovkou odjet, mají na žádost o náhradu škody půl roku. Informace o tom, jak postupovat, zveřejnila cestovní kancelář na svých internetových stránkách.

V letošním roce zkrachovaly dvě menší cestovní kanceláře. Začátkem července to byla Connexion Voyages [celá zpráva] , v srpnu pak Travel Studio International, která se specializovala na zájezdy do Turecka. [celá zpráva]

Obě cestovky nechaly v zahraničí několik klientů, ti, co neodletěli, se počítali na desítky. Krach Caravelly je tedy mnohem větší.