Ve stejné soupravě je již od předloňska ve zkušebním provozu jiný typ laminátových sedaček. Po vyhodnocení bude konkrétní typ a verze sedáků nasazen trvale do všech souprav na lince C.

Siemens vyrobil vozy typu M1, které na trase C jezdí, a zároveň dělá pro DPP jejich údržbu.

Do vozu metra DPP namontoval sedačky typu Revo nové modelové řady od italské firmy Ruspa, jejíž výrobky se používají nejen v metru či vlacích, ale i v autobusech, tramvajích, na lodích či lanovkách. Sedačky pro pražské metro byly mírně upraveny s ohledem na prostorové uspořádání ve vlaku.

Nainstalovány byly ve dvojím provedení. V přední části vozu jsou použita příčná sedadla bez madla na opěradle a v zadní části pak sedadla s madly.

„Nové plastové sedačky jsou záměrně v té samé soupravě, ve které už testujeme jiný typ laminátových sedaček, abychom mohli co nejlépe porovnat jejich opotřebení, náročnost na údržbu, nutnost oprav a tak dále. Pro veřejnost je samozřejmě také lepší, když mají možnost vyzkoušet více variant sedaček v jednom vlaku, včetně těch původních. V tomto složení je budeme zkoušet minimálně rok,” uvedl Jaroslav Kristen z DPP.