Rozhlasová reklama na snídaně nejprve informuje o výhodné nabídce „doma dozrálých avokád“, které ale „budou k jídlu asi deset minut, než se zkazí“. Zákazníkům pak předkládá údajně lepší nabídku - sendvič se slaninou nebo vaječný muffin.

Na reklamu vysílanou v červnu si stěžovali dva posluchači. Tvrdili, že odrazuje od konzumace čerstvého ovoce. Úřad jim dal podle BBC za pravdu a zakázal reklamu dále vysílat.

Řetězec se bránil, že reklama v nadsázce naráží na „nepředvídatelnost avokáda“, nemá ale lidi nutit k výběru mezi těmito produkty, jen informovat o jejich akci. Úřad ale takové vysvětlení nepřijal a doporučil Costa Coffee, aby ani v dalších reklamách „neschvaloval ani nepropagoval špatné stravovací návyky“.

Řetězec Costa Coffee, který ve Velké Británii založili přistěhovalci italského původu, v září koupila americká Coca-Cola. [celá zpráva]