"Pokud vím, tak klienti mají v neděli danou přesnou hodinu letu, kdy to letí. Došlo k nějakému technickému problému, co se týče letadla. Nechtěli jsme, aby klienti čekali tak dlouho, tak jsme je přesunuli na hotely," sdělil Zíma.

Jeden z cestujících sdělil, že museli na letišti čekat deset hodin bez informací, než je kancelář po půlnoci z letiště odvezla. "Hlavně jsme pořád nevěděli, co se děje a co se bude dít. Byl prostě zmatek. Hlavně chudáci malé děti, dlouho bez jídla, bez pokrývek ležících na zemi," napsal.

Podle Zímy však o mimořádnou situaci nešlo. "Pokud někdo rozhodne, že letadlo musí projít leteckou kontrolou, tak v zájmu bezpečnosti cestujících jsme se ani nesnažili vyvíjet tlak na leteckou společnost," dodal. Klienti leteckých společností podle něj navíc ví, že pokud dojde k většímu časovému prodlení, dostanou odškodné.

Podle cestujícího by měli odletět náhradním spojem do Prahy s příletem v 15:10. Už nyní však pražské Letiště Václava Havla uvádí, že přílet bude zpožděný.