„Jestliže chceme být v módě hlavní hráč na trhu střední a východní Evropy, tak nám ještě několik trhů zbývá. Přemýšlíme o expanzi, kde se díváme i po akvizičních příležitostech,” uvedl ředitel. Expanzi do PolskaMaďarska chce firma zvládnout do 18 měsíců.

Tržby letos Zootu vzrostly o 40 procent meziročně a v dalším roce by růst měl být podobný. „Naše ambice je začít šlapat na paty klasickým maloobchodním hráčům, ať už se jedná o H&M či C&A. Naše ambice je dostat se v horizontu tří let nad ně. Růst nad 40 procent ročně se dá udržet,” dodal Trpák.

Zoot.cz upsal v létě během jednoho měsíce dluhopisy v objemu 150 miliónů korun. Podle Trpáka se další emise v blízké době nepřipravuje.

Celkem má obchod nyní 40 výdejen v Česku, Rumunsku a na Slovensku. Trh s módou v Česku generuje zhruba 80 miliard korun, on-line prodej z toho tvoří asi desetinu.