„Zesílené okraje déle vydrží, takže maminka bude mít méně práce,” uvedl řetězec na kontroverzní etiketě.

Společnost, která se specializuje na prodej oděvů a potravin a která má po světě zhruba 1380 prodejen, podle kritiků projevila zpátečnické smýšlení. Vychází podle nich ze staromódního konceptu, že zašívat umějí pouze ženy.

„Méně práce pro maminku,” píše se na kontroverzní etiketě.

Matt O’Connor z organizace Fathers 4 Justice, jež hájí rovná práva otců, slova na etiketě označil za nepřijatelný projev sexismu. Podle něj měl řetězec použít spojení „mámy a tátové”, případně slovo „rodiče”.

O’Connor má ale výhrady i vůči názvu společnosti Mothercare („Mateřská péče”),  která se specializuje na těhotenské výrobky a dětské zboží. „A kde je Fathercare?” zlobí se aktivista.

K bojovníkům za práva otců se přidala i feministická organizace Fawcett Society. „Upadáme do líných stereotypů jako do trepek. Máme rok 2017 a je čas uznat, že i otcové umějí zašívat,” uvedla zástupkyně organizace Sam Smethersová.