"Trh v ČR, díky svému dynamickému potenciálu a značnému zájmu o módu, představuje pro Forever 21 velkou výzvu a jedinečnou příležitost. Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům zprostředkuje zážitek z moderního nakupování," řekl Alexandros Doukas, ředitel společnosti Teren Management Europe, která značku prostřednictvím franšízy uvádí na dalších devět trhů Evropy.

Do konce letošního roku plánuje společnost otevřít obchody v České republice, Polsku, Portugalsku, Rumunsku a na Slovensku.

Společnost byla založena v Los Angeles v roce 1984. Dnes je značka Forever 21 jedním z největších specializovaných prodejců ve Spojených státech. V současnosti provozuje více než 730 obchodů ve 48 zemích světa. Zaměřuje se na prodej tzv. fast-fashion, tedy rychlé módy, která přináší nejnovější trendy z přehlídkových mol.

Mezi největší tuzemské prodejce oděvů patří Lidl, Tesco Stores, Hennes & Mauritz, C&A moda, KiK, New Yorker či Takko.