Název innogy vznikl složením anglických slov Innovation, Energy a Technology. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie.

„Zpočátku jsme se usilovně snažili vymyslet nové jméno. Nakonec jsme však dospěli k závěru, že právě innogy nejlépe vyvolává ty správné asociace. Tedy inovace a technologie v energetice. Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl šéf RWE Peter Terium.

Česká veřejnost se bude moci seznámit s novou značkou innogy na filmovém festivalu v Karlových Varech. Festival byl vedle Berlína, Essenu a Varšavy vybrán pro první mezinárodní prezentaci nové značky.

„Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Přesně takové je i naše nové logo. Dynamická značka, která hraje barvami, to není v energetice úplně obvyklé. I to nás bude do budoucna odlišovat od konkurence. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce. Při vývoji nové značky jsme kladli velký důraz právě na univerzálnost,“ řekl obchodní ředitel nové společnosti Martin Herrmann, který je zároveň dlouholetým šéfem skupiny RWE v ČR.