Čeští zákazníci už v průběhu víkendu rozhořčeně reagovali na fígl společnosti, která si sice oficiálně za rozvoz nic neúčtuje, ale například produkt, jehož cena činí 199 korun v obchodě, nabízí na stránkách za 259 korun.

Po neumělých a nesrozumitelných vysvětleních, která vedení společnosti zveřejňovalo na internetu a sociálních sítích, redakce v úterý na dotaz obdržela omluvu a nabídku kompenzace pro nespokojené české zákazníky. Zároveň už také rozvoz zdarma flagrantně neavizuje.

„KFC se za nejasnosti způsobené informacemi na nedávno spuštěné webové stránce www.kfcrozvoz.cz omlouvá. Máme v jednotlivých restauracích nastavenou rozdílnou cenovou politiku, kterou určuje řada faktorů. Na podobném principu funguje i nová služba KFC Rozvoz, která je provozována jako samostatná obchodní jednotka a má rozdílnou cenovou politiku ve srovnání s restauracemi,“ sdělil Právu Libor Hubík, marketingový ředitel KFC CZ.

„Společnost KFC by ráda poskytla poukázku těm zákazníkům, kteří službu využili (v termínu od 1. – 6. června) a cítí se být znevýhodněni. Zákazníci si mohou o poukázku požádat na e-mailu: info@kfcrozvoz.cz. Pro ověření je třeba požadavek odeslat ze stejného e-mailu, jaký zadávali při objednávce,“ doplnil Hubík s tím, že  poukázka bude mít hodnotu 250 korun.