"Po určité době, jež byla ve znamení modernizací prodejen, jsme se rozhodli pro výstavbu zcela nového konceptu prodejen. Ten bude znamenat pro zákazníky především komfort v nakupování. Tímto krokem dáváme také jasný signál nejen našim zaměstnancům, ale i našim dodavatelům, že s námi na českém trhu mohou nadále počítat," řekl generální ředitel společnosti Lidl Pavel Stratil.

Obchodní plocha nových prodejen se mírně zvětší na 1400 čtverečních metrů. Přibude také parkovacích míst. Zaměstnanci se dočkají lepších odpočinkových ploch. Lidl mění obchodní strategii v celé Evropě. Příští rok chce vstoupit na americký trh.

Lidl vstoupil na český trh v roce 2003 jako poslední z velkých obchodních řetězců. Firma v roce 2013 zaměstnávala 4343 lidí. Zisk společnosti vzrostl ve finančním roce 2013/2014 o 13 procent na 1,73 miliardy korun. Společnost rovněž zaznamenala růst tržeb o 18 procent na 29 miliard korun.