Článek
Interiér chce podnik přestavět v prostřední a poslední části tříčlánkové tramvaje. "Měla by se změnit dispozice pro stání a sezení, kdy cestující sedí na lavicích bokem proti sobě, takže si pak mezi ně už nikdo nemůže stoupnout," řekl Šurovský ČTK.
Přestavbu již schválilo představenstvo – po rekonstrukci prvního vozu chce DPP o změně diskutovat s cestujícími, kteří si na nepohodlné uspořádání vnitřního prostoru často stěžovali.
Praha původně nakoupila 60 vozů 14T, tři ale byly nabourány a u zbylých 57 byly zjištěny závady podvozku. Zhruba před rokem je tedy DPP odstavil z provozu, nyní podvozky opravuje a poté chce začít tramvaje využívat. Měly by jezdit na linkách 3 a 17.
Technickým problémem tramvají 14T pak jsou trhliny na konzolách určených k uchycení táhel, která vedou podvozek a přenášejí tažné a brzdné síly. Tramvaje začal nyní DPP postupně opravovat a zhruba každý měsíc zamýšlí jednu vrátit do provozu.