Majitele vozidel nyní budou podle Vodičky kontaktovat jednotliví prodejci Nissanu, kteří je vyzvou k návštěvě servisu. Automobilka má k dispozici záznamy o prodaných vozidlech. Pokud by se tyto záznamy ukázaly jako nedostatečné, může s dohledáním majitelů vozidel pomoci ministerstvo dopravy, které už české zastoupení Nissanu o situaci informovalo.

Ministerstvo může aktuální majitele vozů dohledat na základě záznamů takzvaných VIN kódů prostřednictvím centrálního registru vozidel, uvedl mluvčí dopravního rezortu Martin Novák. Ty pak k návštěvě autorizovaných prodejců Nissanu vyzvou pracovníci servisní organizace ministerstva, kterou je Centrum služeb pro silniční dopravu.

Nissan uvedl, že šroub pro upevnění volantu zřejmě nebyl ve svolávaných vozech náležitě utažen a důsledkem může být, že volant nebude fungovat. Závada by se měla opravit utažením šroubů nebo výměnou volantu za nový. Trvat by měla 40 minut, uvedla firma.