„Úspěšně jsme zvládli počáteční fáze našeho projektu, všechny soupravy jsme nasadili do provozu v rekordně krátké době, prosadili jsme se s konceptem tzv. plovoucích cen, stabilizovali jsme personální obsazení a cestující se k nám díky své rostoucí spokojenosti vracejí,“ sdělil generální ředitel společnosti Leoš Novotný.

Podle Novotného odpovídají výsledky z loňského roku pozici, kterou firma coby zcela nový subjekt na trhu měla. „Letošní rok plánujeme bez ztráty,“ dodal Novotný, který rovněž neopomněl připomenout, že ve srovnání s konkurencí spustil Leo Express do plného provozu své vlaky během tří měsíců.

Šéf Leo Expressu je poměrně spokojený i s rostoucí obsazeností souprav. „Během března narostla od lednových 15 procent průměrná obsazenost na úroveň 70 procent a i v dubnu jsme se na ní drželi,“ uvedl. „Nás start-up se povedl, nabíhající trend je velice pozitivní.“

Jak vyplynulo z průzkumu, který společnost nechala realizovat, 85 procent cestujících je spokojeno s nabízenými službami.