„Převzetí nabývané společnosti nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže,“ uvedl Švanda. ÚOHS se ve správním řízení zabýval oblastí provozování televizního vysílání a poskytování prostoru pro televizní reklamu.

Empresa Media se dohodla na odkoupení 99,7 procenta akcií společnosti Barrandov Televizní Studio, která provozuje celoplošnou TV Barrandov, se společností Moravia Steel podnikatele Tomáše Chrenka.

Televize Barrandov začala vysílat v roce 2009 se zaměřením na dětské pořady a nostalgické filmy. Předloni dosáhla zhruba pětiprocentního podílu na sledovanosti, čímž se po České televizi, TV Nova a FTV Prima stala čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu.

Televize Barrandov je dlouhodobě ve ztrátě, která se ale postupně snižuje. Předloni stanice prodělala 181 miliónů korun, v roce 2010 to bylo 334 miliónů korun. Od roku 2009 její celková ztráta dosáhla více než miliardy korun.