Hodnocení OVB Vstřícná banka sestává ze tří složek. Produkty a služby bank posuzuje odborná porota složená z finančních odborníků, kteří nejsou zaměstnanci ani spolupracovníky žádné z hodnocených institucí. Bankovní poplatky vyhodnocuje server bankovnipoplatky.com, celkovou image bank hodnotí návštěvníci webu vstricnabanka.cz, připomněla ČTK.

Fio banka na stupnici spokojenosti získala 76,4 procenta, Air Bank 70,5 procenta a mBank 68,5 procenta.

„Za svou celkem krátkou éru si vydobyla přístupem ke klientům velmi dobrou pozici. Buduje širší síť obchodních míst a pracuje na elektronizaci při poskytování základních služeb,“ sdělil ohledně Fio banky jeden z porotců Otakar Schlossberger.

Pokud jde o Air Bank, na konci března měla 25 000 klientů, kteří u banky uložili přes deset miliard korun. „Tři čtvrtiny z nových klientů přitom Air Bank odlákala ze stávajících peněžních ústavů,“ připomněl další z porotců Jan Klička.

U bronzové mBank je hlavní doménou její činnosti podle porotce Bedřicha Dandy oblast vedení účtů a spoření, kde má zatím největší úspěchy.