Článek
Hodnocení OVB Vstřícná banka sestává ze tří složek. Hodnotí se produkty a služby bank, výše poplatků a celková image banky. Každou část přitom posuzuje někdo jiný.
Produkty a služby bank posuzuje osmičlenná porota složená z finančních odborníků, kteří nejsou zaměstnanci ani spolupracovníky žádné z hodnocených institucí. Bankovní poplatky vyhodnocuje server bankovnipoplatky.com, celkovou image bank hodnotí návštěvníci webu vstricnabanka.cz.
Maximální možné hodnocení činilo 100 procent.
Nejúspěšnější banky v klientském ratingu OVB Vstřícná banka v roce 2010 | |
---|---|
banka | průměrné hodnocení (v %) |
GE Money Bank | 65,51 |
Poštovní spořitelna | 64,12 |
Raiffeisenbank | 63,33 |
Komerční banka | 63,16 |
Česká spořitelna | 62,48 |
Zdroj: pořadatelé soutěže |
V samotném čtvrtém čtvrtletí se stala nejvstřícnější bankou Fio banka, která tak obhájila prvenství z předchozího čtvrtletí. Jelikož Fio banka byla do soutěže zahrnuta až v 3. čtvrtletí, nebyla hodnocena za celý rok. Druhá nejlépe hodnocená banka ve čtvrtém čtvrtletí byla GE Money Banka, třetí Poštovní spořitelna. Nejnižší hodnocení obdržela mezi 12 bankovními domy stejně jako v předchozím čtvrtletí Citibank.