Hlavní obsah

Británie bojuje proti krizi podporou cestovního ruchu

Novinky, pit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Dvacítka lídrů britského turistického trhu, mezi které patří společnosti British Airways, trajekty DFDS nebo hotelová síť Radisson Edwardian, se rozhodla podpořit padesátimiliónový projekt britské vlády. Společnosti dorovnaly částku na 100 miliónů liber, a pomohou tak vytvořit na 50 tisíc pracovních míst v cestovním průmyslu.

Foto: Paul Hackett, Reuters

Kate Midlletonová a princ William pózují v londýnském paláci svatého Jakuba

Článek

Kampaň povede britská vládní agentura VisitBritain, jak informoval Jan Herget z pražského zastoupení.

Nadcházející měsíce budou pro britskou ekonomiku klíčové. Pozornost celého světa se bude upínat na královskou svatbu prince Williama (29. dubna 2011), oslavy diamantového jubilea královny Alžběty II. u příležitosti výročí šedesáti let od jejího usednutí na trůn (5. června 2010) a především na letní olympijské a paralympijské hry, které se chystají na červenec příštího roku.

„Konstelace takové trojice událostí, jdoucích rychle za sebou, nám nabízí naprosto jedinečnou a neopakovatelnou příležitost, jak oslavami upevnit národní hrdost, ale i jak Británii posílit jako ideální turistickou destinaci. Vytvoříme na padesát tisíc nových pracovních míst po celé zemi,“ uvedl britský premiér David Cameron s tím, že kampaň by měla přinést dvě miliardy liber.

Kampaň zaštítí slavní Britové

Celosvětová kampaň se zaměří především na nově vznikající trhy v Asii a Jižní Americe, stranou nezůstanou ale ani evropské země a Severní Amerika. Během čtyřleté kampaně budou propagovat svou zemi i slavní Britové.

„Je velmi důležité, že soukromí investoři podpoří kampaň vlastním kapitálem, a budou si tak hlídat návratnost investice,“ připomněl Herget.

Reklama

Výběr článků

Načítám