Loni skupina prodala 4,63 miliónu automobilů. Sama automobilka Hyundai zvýšila prodej o deset procent na 3,1 miliónu vozů a odbyt vozů Kia vzrostl o 9,3 procenta na 1,53 miliónu. Ke zlepšení, které nastalo i přes globální recesi, přispěl slabší kurz korejského wonu, vládní pobídky a růst zájmu zákazníků o menší modely.

Zvýšený plán prodeje skupina přijala i přes obavy z nepříznivého vlivu sílícího kurzu wonu a rušení vládních opatření na podporu domácí poptávky po automobilech. Analytici podle agentury Reuters minulý měsíc předpověděli, že kurz wonu letos zpevní o deset procent.

Vliv kurzových změn by však měl být letos podle analytiků zastíněn ekonomickým oživením a novými modely. Velmi dobré jsou také vyhlídky velkých rozvojových trhů jako Indie a Číny. Co se týče modelů, Hyundai chce během roku uvést na trh nové verze modelů Elantra a Accent.

Hyundai ke konci roku 2008 zahájil sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila o rok dříve výrobu vozů u slovenské Žiliny.