Hlavní obsah
Generální ředitel ČT Petr Dvořák Foto: Jan Handrejch, Právo

Reklama na erekci u hokeje nebude, rozhodla televize

Česká televize nebude až do konce přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji vysílat reklamu na přípravek Clavin, mající povzbuzovat erekci. Na středečním jednání Rady České televize to oznámil generální ředitel ČT Petr Dvořák.

Generální ředitel ČT Petr Dvořák Foto: Jan Handrejch, Právo
Reklama na erekci u hokeje nebude, rozhodla televize

Důvodem jsou stížnosti diváků. Vadí jim, že se reklama vysílá před 22. hodinou večer a většinou se na přenosy či záznamy hokeje dívají děti.

„Po stížnostech diváků jsem o stažení požádal při jednání s firmou BPA, která zařazování do vysílání ČT zajišťuje," sdělil Dvořák.

Clavin láká na zkvalitnění erekce „s rychlým nástupem účinku“ a na to, že se uživatel přípravku stane „mužem hned“. V reklamě hrají dívky s nadměrně vyvinutým poprsím. Diváci uvádějí, že na ně reklama působí vulgárně.

Středeční boj našich českých hokejistů s Francií sledovalo v průměru 1,3 miliónu diváků, přenosy na ČT sport lámou divácké rekordy, a to se největší nápor diváků čeká právě na následující semifinále a finále.

Anketa
Vadí vám reklama na přípravek na erekci v televizi?
Ano
74.6 %
Ne
25.4 %
Celkem hlasovalo 7869 čtenářů.
yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků