Hlavní obsah
Kandidáti na prezidenta Miloš Zeman (vlevo) a Karel Schwarzenberg ve finálním duelu v České televizi Foto: Petr Hloušek, Právo

Prezidentské finále: ČT nepřekonala sledovanost své první debaty

Prezidentské finále neboli poslední debatu kandidátů na prezidenta ČR, sledovalo na kanálech ČT1 a ČT24 dohromady v průměru 1,6 miliónu dospělých diváků, což tvoří podíl na publiku 38,99 procenta. Dívalo se i 36 tisíc dětí ve věku 4-14 let, sdělila mluvčí ČT Michaela Fričová.

Kandidáti na prezidenta Miloš Zeman (vlevo) a Karel Schwarzenberg ve finálním duelu v České televizi Foto: Petr Hloušek, Právo
Prezidentské finále: ČT nepřekonala sledovanost své první debaty

"Alespoň tři minuty kontinuálně sledovalo debatu prezidentských kandidátů 2,8 miliónu lidí starších 15 let. Jen na ČT1 byla sledovanost Prezidentského finále 1,32 miliónu dospělých s podílem na publiku 31,93 %, na ČT24 potom byla sledovanost 292 tisíc diváků 15 plus při podílu na publiku 7,06 %," uvedla mluvčí.

Celkově tedy debata nepřekonala rekord, který drží úplně první prezidentská debata se všemi kandidáty, kterou vysílala Česká televize 10. ledna a kterou sledovalo na ČT1 a ČT24 v průměru 1,69 miliónu diváků.

Televizní duel prezidentských kandidátů Cesta na Hrad sledovalo ve středu od 20.20 hodin na Nově 1,53 miliónu diváků od věku čtyř let a výše, bylo to téměř 35 procent diváků ve věku 15-54 let, majících v tu chvíli zapnutý televizor, sdělilo tiskové oddělení televize Nova.

Úplně nejhůře dopadla debata prezidentských kandidátů minulý týden na Primě, kde si ji zapnulo pouhých 899 000 diváků starších 15 let.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků